26 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Lego Creator Roller Coaster

Lego Roller Coaster

Bouw en bedien je eigen roller coaster van Lego. Klaar voor een dolle rit in de achtbaan?

Specificaties

Merk: Lego Creator
Type: Roller Coaster
Leeftijd: vanaf 16 jaar

Bouwinstructies deel 1: klik hier.
Bouwinstructies deel 2: klik hier.

• Bouw je eigen achtbaan
  • Upgrade en motoriseer (*)
  • 4124 steentjes bouwplezier

Kenmerken

• Volledig functionele achtbaan
  • Kettinglift van klassiek uithangbord
  • Bedieningspaneel
  • 2 treinen
  • Baan van 44 onderdelen
  • 7 verschillende railelementen
  • Kaartloket, fontein, suikerspinkraam
  • Kiosk, wachtgedeelte, camera, vijver

11 mini-figuren

• 1x suikerspinverkoper
  • 2x attractiemedewerker
  • 1x grootouders met kleindochter
  • 5x inzittenden

Afmetingen

• Hoogte: 53 cm
  • Breedte: 88 cm
  • Diepte: 41 cm

(*) Upgrades (Power Functions en Boost) zijn niet inbegrepen.

26 mei 2019 om 00:07
rvddoes Gebruiker

Scheelt met de officiële Legoprijs, maar niet het allergoedkoopste…

Beantwoorden

26 mei 2019 om 00:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond rvddoes,

Kun je dit ook onderbouwen met een directe link naar een identiek product?

Solliciteer!

Beantwoorden

26 mei 2019 om 00:17
rvddoes Gebruiker

Nee, geen directe link, soms wordt deze prijs (voor nog net iets minder) namelijk ook op Lego beurzen aangeboden. Je moet geluk hebben, om op het juiste moment dit te kopen.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 00:15
Tigger1 Gebruiker

De Lego deals zijn allemaal al super geweest ;-)

Ze gaan toch allemaal onder de laagste prijs op brickwatch, bedankt voor deze actie iBood!

https://www.brickwatch.net/nl-BE/set/10261/Roller-Coaster.html

Beantwoorden

26 mei 2019 om 00:45
Moderator Niek Moderator

Leuk om te horen dat je zo positief bent over de Lego deals Tigger1! :-)

Beantwoorden

26 mei 2019 om 09:37
EdwinSchild Gebruiker

Blijkbaar is mister bricks net zo duur

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:14
HuJuh Gebruiker

Ja? Zojuist nog even gekeken, maar €349,95 bij Mister Bricks is toch net niet net zo duur. Of je moet anders afronden dan ik :-)

Beantwoorden

26 mei 2019 om 00:54
ibood-man Gebruiker

Goedenacht,

zoals bij voorgaande Lego-deals ook is gevraagd: wordt deze set in een aparte stevige doos verpakt en verzonden?

Beantwoorden

26 mei 2019 om 01:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond ibood-man,

Dit vraag ik voor je na, maar doordat het weekend is zal er pas maandag antwoord op komen. Mocht de aankoop hier vanaf hangen, dan kun je hem eerst bestellen en dan maandag eventueel kosteloos annuleren.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 01:34
doubledutch Gebruiker

Jij investeert ook letterlijk in stenen i.c.m. Ongeopende en onbeschadigde dozen

Beantwoorden

26 mei 2019 om 10:33
DarthNeo Gebruiker

Dit hoor ik inderdaad ook nog graag, bestelling is nu gedaan maar als er geen fatsoenlijke stevige verzenddoos omheen komt dan ga ik de bestelling helaas annuleren. Zou zonde zijn als de doos (potentieel) beschadigd aankomt.

Ga er wel vanuit dat dit goedkomt, dus goede deal iBood! :)

Beantwoorden

26 mei 2019 om 12:18
Tycoon2 Gebruiker

Hier nog eentje die dit graag wil weten. Net eentje besteld. Als er geen fatsoenlijke doos omheen zit, ga ik hem helaas ook annuleren.

Ook ik ga er vanuit dat het goed komt :).

Beantwoorden

26 mei 2019 om 12:21
ibood-man Gebruiker

Hi Niek,

top, even praktische vraag. Hoe en waar ga je ons mededelen of de zending in een aparte stevige doos verpakt en verzonden wordt?

Beantwoorden

26 mei 2019 om 15:17
Moderator Jim Moderator

Hi all!
Vorige keer was er veel teleurstelling toen hij was uitverkocht; we verwachten het antwoord op deze vraag morgen te kunnen checken bij de logistieke afdeling. Deze deal is dan al voorbij (misschien zelfs al eerder uitverkocht). Als de aankoop daar vanaf hangt, zou ik je willen adviseren om de deal aan te kopen en eventueel morgen kosteloos te annuleren als het antwoord niet bevalt! We verwachten morgen hier het antwoord te kunnen plaatsen :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2019 om 09:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

De doos zal in een doos verzonden worden :-)

Beantwoorden

27 mei 2019 om 10:15
Tycoon2 Gebruiker

Goed om te horen.

Een hoop blije klantjes :-).

Beantwoorden

26 mei 2019 om 07:45
Claudia466 Gebruiker

Beste iBood, ik heb een vraag over de Lego rollercoaster. In de omschrijving staat “Hoewel het een replica is”. Betwkent dit dat het geen officieel Lego product is, maar een replica (uit China oid)? Graag uw reactie.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 07:51
Kney Gebruiker

Replica van de werkelijkheid wordt bedoeld….

Beantwoorden

26 mei 2019 om 07:53
Claudia466 Gebruiker

Tja dat kan het zijn ja. Maar voor mij was het woord een red flag ivm de prijs.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 10:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Claudia466,

Dit is een echt lego product en een replica van de werkelijkheid zoals Kney hierboven al aangeeft.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 08:11
Xmc9 Gebruiker

De sets die de afgelopen vier dagen hier zijn geweest vallen allen in de categorie ‘zelfzame items’ (lego website). Ik begin nu ook wat te twijfelen aan de authenciteit van de producten, aangezien de zeldzame producten nu ineens op een ‘bargain’ website verschijnen. @iBood zouden jullie ons kunnen vertellen hoe het komt dat jullie de producten voor deze prijs verkopen, waar het vandaan komt (officiele supplier/lego zelf) en of jullie kunnen garanderen dat de sets 100% lego authentiek zijn. Heel graag! Heb er namelijk 2 van de 4 gekocht de afgelopen dagen…

Beantwoorden

26 mei 2019 om 08:28
Xmc9 Gebruiker

En ean nummer graag

Beantwoorden

26 mei 2019 om 08:59
oinkoink12 Gebruiker

Vraag je nou aan iBOOD hoe hun concept werkt? Dit is zeg maar wat ze al 10+ jaar doen acties die eigenlijk niet kunnen.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 09:10
Xmc9 Gebruiker

Niet zo vreemd hoor, in 2014 bijvoorbeeld hadden ze neppe urban decay makeup pallettes ingekocht (niet met voorbedachte rade )

Beste iBOOD’er,Afgelopen dinsdag heeft u van ons een bericht ontvangen omtrent uw bestelling van de Urban Decay Palette.In dit bericht hebben wij aangegeven dat iBOOD druk bezig is met het controleren van de echtheid van de producten. Tot onze spijt hebben wij de oogschaduw moeten afkeuren, de Urban Decay Paletten blijken niet authentiek te zijn. Wij zijn hierdoor genoodzaakt om de reeds verzonden paletten retour te nemen. iBOOD wil deze kwestie tot op de bodem uitzoeken en werkt pro-actief mee met de leverancier om de fabrikant van deze oogschaduw te achterhalen. Hiervoor willen wij u vragen de oogschaduw in zijn geheel te retourneren. Dit kan uiteraard kosteloos met gebruik van het antwoordnummer onderaan dit bericht. Wij verzoeken u uw factuur bij te sluiten in het pakket, voor een juiste afhandeling.Voor de teleurstelling en hinder veroorzaakt door de annulering, ontvangt u een vouchercode ter waarde van €5,-. Deze code is geldig t/m 26-09-2014.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 10:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Xmc9,

Onze inkopers hebben deze prachtige lego deals weten te bemachtigen voor jullie en hoe dat verder in zijn werk is gegaan, daar kan ik natuurlijk niet zo veel over zeggen. Wel kan ik je garanderen dat het echt om Lego gaat. Bepaalde sets zijn al eerder voorbij gekomen en de feedback hierover heb je de afgelopen dagen kunnen lezen op het forum.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 12:40
aibo Gebruiker

Zeldzaam? Niet overdrijven he. Het zijn vooral dure sets die je daarom niet vaak in de gewone winkels ziet liggen. Gewoon prima en betrouwbare iBood deals dus.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:44
Xmc9 Gebruiker

Thanks voor de opvolging.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:45
Xmc9 Gebruiker

@aibo, het is wat de lego site ervan maakt en dat heb ik ook omschreven…

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:47
Tiesemans Gebruiker

Opgekocht uit de boedel van Intertoys?! Ik kan mij enkele Intertoys zaken herinneren waar ze de duurste sets gewoon te koop hadden staan hoor …

Beantwoorden

26 mei 2019 om 08:32
proostkevin Gebruiker

Zo zeldzaam zijn ze allemaal niet hoor. Ze zijn bijna allemaal bij dreamland in Belgie ook te verkrijgen…

En het zal allemaal wel echte LEGO zijn aangezien er ook LEGO opstaat.

Ibood zal zich niet laten kennen door kopieën te verkopen en dan te adverteren met foto’s van het originele product!

Beantwoorden

26 mei 2019 om 15:18
Moderator Jim Moderator

Hi Proostkevin,

Zeldzaam is in dit geval de benaming van de Lego-Website ;-). Uiteraard zijn het gewoon ‘echte’ items!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

26 mei 2019 om 09:12
ieuwjaa Gebruiker

Ik zou het heel raar vinden als ze niet in de originele doos verzonden worden. Er staat een foto bij van de doos dus dan vind ik dat ze hem ook zo moeten verkopen. Immers alleen de stenen in een zak dan kan je de boel net zo goed 2e hands kopen of via bricklink ofzo. Maargoed we gaan het zien, als het niet zo is annuleer ik m’n bestellingen weer.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 09:17
eva864 Gebruiker

Die vraag over zak of doos gaat niet over de originele doos, maar over de verpakking die iBood rond de originele doos doet. Steek je die in een zak, dan is de kans heel groot dat de originele doos beschadigd wordt, steek je die in een (iBood-)doos, dan is die kans veel kleiner. Voor verzamelaars verhoogt een onbeschadigde originele doos sterk de waarde.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 15:19
Moderator Jim Moderator

Hi Ieuwjaa,

Uiteraard wordt hij in de originele doos opgestuurd! Of daar een doos of zak omheen gaat, wordt morgen even nagevraagd. Zie ook mijn dikgedrukte antwoord hierboven!

Groet,

Jim

Beantwoorden

27 mei 2019 om 09:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ieuwjaa,

Je krijgt het Lego in de originele doos en deze zal in een omdoos verstuurd worden.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 09:14
quorumz Gebruiker

Goed om te zien dat de tegenwoordig erg dure lego sets hier met leuke prijzen voorbij komen! Hopelijk binnenkort ook Lego Creator 10264 (garage op de hoek, 165 op dit moment) voor een geweldige prijs of de Lego Bugatti Chiron (42083, laagste prijs ooit 240)

Beantwoorden

26 mei 2019 om 10:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen quorumz,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die sets ook een keer voorbij! Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:37
Sjong1980 Gebruiker

Super inderdaad, deze lego sets!!

Zelf nog niet gekocht, wacht inderdaad op de 2 laatste modular sets of Harry Potter.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 09:21
KillerRu Gebruiker

Het is makkelijk hé, als er niet op elke stud Lego staat weet je genoeg hé, maar zoals gemeld denk ik niet dat iBood zich gaat bezig houden met Lepin te verkopen ofzo. Plus de Lepin sets (van deze bijvoorbeeld) zijn nog vééééél goedkoper. Al worden deze ook niet meer gemaakt na de volledige oprolling van de fabriek.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 09:37
hakkelsjier Gebruiker

Zojuist besteld. Vakantiegeld goed besteed hoop ik! Ga er van uit dat de achtbaan in een extra omdoos verzonden wordt en niet in een plastic zak. Indien beschadigd neem ik het pakje niet aan en gaat het retour.

Beantwoorden

27 mei 2019 om 09:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen hakkelshjier,

De set zal in een doos verstuurd worden en niet in een plastic zak :-)

Beantwoorden

26 mei 2019 om 09:45
pelecter Gebruiker

Dat replicla slaat neem ik aan op de 8baan zelf, lees schaalmodel en de zin ziet er anders uit..

Ik snap niet dat ibood alle legodeals 8er elkaar verkoopt dit houd toch geen enkele bankrekening vol?

Beantwoorden

26 mei 2019 om 15:20
Moderator Jim Moderator

Hi Pelecter!

Goed om te horen dat ze bevallen; een geluk voor de bankrekening; vandaag zou zomaar eens even de laatste kunnen zijn! :-(

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

26 mei 2019 om 10:08
stefan1984 Gebruiker

Leeftijd vanaf 16 jaar. Nu zullen er best enthousiastelingen zijn boven de 16 die zich bezig houden met Lego, maar het lijkt mij toch een beetje vreemd dat 16 jaar de minimale leeftijd is voor een product dat zich op kinderen richt.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 10:16
erepatat Gebruiker

Wel je moet het idd met een korreltje zout nemen. Ik maak 16+ dozen met mijn kindjes van 4 en 5. Maaaar, dat is onder toezicht en bij sommige stappen moet ik echt wel helpen. Een technisch aangelegd kind met veeeeel geduld (dit duurt toch al snel 20 uur om te maken) kan dit wel maken op zijn 8.

De reden dat het 16+ is moet je mijns inziens bekijken van een schijnbaar nieuwe strategie van Lego: krijg de volwassenen terug aan de Lego. Die willen wel een paar honderd euro uitgeven voor wat nostalgie. Ik spreek uit ervaring ;-). Na 20 jaar terug helemaal verslaafd :-).

Beantwoorden

26 mei 2019 om 12:43
aibo Gebruiker

Dat heeft ook evenzeer te maken met de complexiteit van de build. Een tienjarige zal toch echt wel de nodige moeite hebben met een 16+ Lego doos.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 11:08
Rayda39 Gebruiker

Beste bood,

Ik hoop inderdaad ook dat er een goede doos omheen zit.

persoonlijk zou ik zeggen geef de mensen een optie zoals verzonden in extra doos 4,95 extra ik had dat er wel voor over.

Nu is het afwachten of hij wel goed aan komt

Gr

Beantwoorden

26 mei 2019 om 12:38
Riempie Gebruiker

Hier net zo. Bestelling gedaan maar wordt geannuleerd als deze niet in extra doos verstuurd wordt.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 12:41
wijdbeens Gebruiker

Ik heb van Ibood nog nooit iets (kleine producten) NIET in een omdoos ontvangen, dus dat zal vast goed gaan. Grappig om te lezen dat er zoveel verzamelaars zijn. Veel plezier met jullie verpakking dan maar :))))

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:20
paul kleijn Gebruiker

Ik vind zowiezo dat mensen die hier lego kopen om er zelf wat aan te verdienen verkeerd bezich zijn. Ik koop het als lief heb et en verzamelaar. Ik ben allang gestopt met dozen bewaren want doe toch nooit weg ik koop geen lego om er zelf beter van te worden. Maar is wel fijn om te weten hoe waarde vast een product is.

Maar das mijn mening. Ik heb hem genomen en ga hem met plezier met de kids bouwen. Laat maar komen!

Beantwoorden

26 mei 2019 om 16:55
Moderator Niek Moderator

Veel plezier alvast met het bouwen Paul! :-)

Beantwoorden

26 mei 2019 om 21:31
Cpt.Obvious Gebruiker

denk persoonlijk dat het eerder gaat over mensen die veel lego maken en geen plaats of behoefte hebben om alles uit te stallen, en nadien sets 2ehands verkopen om de volgende aan te kopen, en niet om er rijk van te worden :)

heb recent ook mn eerste 3 sets gemaakt, en die vliegen binnenkort waarschijnlijk ook gewoon op zolder, dus als je ze nog kan verkopen, waarom niet? :)

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:31
legomaster Gebruiker

Ik vind het heerlijk dat ze nu lego in de verkoop hebben.

Ik hoop op nog veel mooiere sets de komende tijd.

Ik ben zelf 35 jaar verzamelaar van lego.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 15:21
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Legomaster! Veel plezier er mee! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:52
Tiesemans Gebruiker

Overigens dat kopen als belegging is je reinste flauwekul tenzij je bereid bent om dit soort sets tenminste 10+ jaar zorgvuldig bewaard op te bergen.
Puur bij toeval 8285 (silver editie) vanaf 2006 bewaard tot midden vorig jaar (verkocht via Marktplaats) .. Ja ik kreeg er een aantal keer meer voor dan de oorspronkelijke aanschafwaarde.
Maar om nou hosanna te brullen want €300 meer dan zijn oorspronkelijke waarde .. Ga toch weg … Deze set nu €350 … Geen hond die er over 12 jaar €1200+ voor betaald als iedereen hamstert.
Beleg dan liever langdurig in aandelen.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 14:18
Riempie Gebruiker

Mij gaat het om het bouwplezier (met de kids). Maar hou er wel van om de doos netjes te bewaren mocht ik het ooit willen verkopen. En dan hoef ik er niet extra aan te verdienen. Met nette doos verkoopt toch nog iets makkelijker.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 14:47
alphajet Gebruiker

Ik heb zelf geen interesse in LEGO, maar de discussie over de dozen snap ik wel. Al 2 keer bij Ibood T-shirts besteld en die worden netjes in een doos geleverd :). Ibood, doe die mensen een lol en stop het netjes in een doos.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 15:22
Moderator Jim Moderator

Hi all!

Vorige keer was er veel teleurstelling toen hij was uitverkocht; we verwachten het antwoord op deze vraag morgen te kunnen checken bij de logistieke afdeling. Deze deal is dan al voorbij (misschien zelfs al eerder uitverkocht). Als de aankoop daar vanaf hangt, zou ik je willen adviseren om de deal aan te kopen en eventueel morgen kosteloos te annuleren als het antwoord niet bevalt! We verwachten morgen hier het antwoord te kunnen plaatsen :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 mei 2019 om 10:47
catten Gebruiker

Is er al antwoord op de vraag over de verzending?

Beantwoorden

26 mei 2019 om 16:27
WimC61 Gebruiker

Wat een hoop gezeur om de verzendverpakking.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 16:32
wijdbeens Gebruiker

Ach weer eens wat anders dan over het product zelf (of waar het goedkoper is) :))

Beantwoorden

26 mei 2019 om 18:11
Cath22 Gebruiker

Is zo’n power functie wel 100hz …….. :-P

Beantwoorden

26 mei 2019 om 20:24
bagheera Gebruiker

Super goeie prijs, zelfs onder de laagste prijs ooit op Brickwatch! Blijf zo doorgaan met Lego-aanbiedingen iBood!

Beantwoorden

26 mei 2019 om 23:14
wieert Gebruiker

Mocht hij beschadigd zonder omdoos geleverd worden en je wil hem om die reden retour sturen dan dien je hem volgens de retour voorwaarden van iBOOD wel terug te sturen in een omdoos en de loze ruimte op te vullen zodat het product niet kan beschavingen.

Althans zo staat het in de voorwaarden van iBOOD omschreven ;).

Dus kan me niet voorstellen dat iBOOD de Lego deals van afgelopen dagen zelf niet goed verpakt.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 23:16
wieert Gebruiker

Beschavingen moet natuurlijk beschadigen zijn.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 23:21
wieert Gebruiker

Verpakkingsinstructies retourzending

Hoe verpak ik een retourzending?

Eigenlijk gaat het er ons vooral om dat je retourzending heelhuids bij ons aankomt. Hoe dan? Een paar tips die hierbij helpen:> Kies een doos die iets groter is dan het product, zodat je deze goed kunt inpakken met luchtkussenfolie, schuim of gepropt papier zodat het niet kan gaan schuiven.> Gebruik plakband, versterkt verpakkingsplakband of papieren plakband om de doos dicht te maken. Alsjeblieft geen afplaktape, cellofaantape, touwtjes of (twijn)garen.> Plak het retourlabel duidelijk in zicht op het pakket. Als je een doos hergebruikt, zorg er dan voor dat eventueel oude labels of stickers bedekt zijn! Staan er oude adresgegevens op? Streep deze dan door met een zwarte stift om verwarring te voorkomen.Dankjewel!

Beantwoorden

10 juni 2019 om 19:54
Jip09 Gebruiker

komt deze lego achtbaan ooit nog een keer terug op ibood?

Beantwoorden

13 juni 2019 om 23:57
cduchemi Gebruiker

En vandaag de Lego Rollercoaster al ontvangen (zoals door jullie aangegeven), prima verpakt! Heel erg tevreden met mijn eerste aankoop! Dank u wel Ibood :-)

Beantwoorden

14 juni 2019 om 00:00
Kevinnekee Gebruiker

Bijzonder. De mijne is vandaag pas verzonden… iBood?

Beantwoorden

14 juni 2019 om 11:34
Patrickdek Gebruiker

Mijne gisteren avond verzonden en komt vandaag na 18 uur aan.

Inderdaad vreemd dat bij sommige hij al eerder verzonden is

Beantwoorden

14 juni 2019 om 16:21
Riempie Gebruiker

:( had gehoopt hem vandaag te krijgen. Staat sinds gisteravond al bij DHL op ‘in afwachting instructies verzender’…

Beantwoorden

14 juni 2019 om 16:31
maartjedave Gebruiker

Hier precies hetzelfde….

Beantwoorden

14 juni 2019 om 19:23
ahbruinsma Gebruiker

Same here

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.