12 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Lego Ninjago City

Lego Ninjago City

Ga als een echte ninja de uitdaging aan om met 4867 steentjes een complete stad te bouwen. Uren bouw- en speelplezier gegarandeerd!

Specificaties

Merk: Lego
Type: Ninjago City
Leeftijd: Vanaf 16 jaar

• 3 niveaus bouwplezier
  • Inclusief 16 mini-figuren
  • Model uit de Ninjago film

Niveau 1

• 1x brug
  • 1x riooluitgang
  • 1x beek met doorschijnend-blauwe en doorschijnend-groene waterelementen
  • 1x verschuifbare lift met ruimte voor een minifiguur
  • 1x traditionele vismarkt met vis- en krabelementen
  • 1x  huis met eetkamer en slaapkamer met verschuifbare deuren en uitvouwbare 'zonnepanelen'
  • 1x onderhoudsstation van Sweep met verschillende gereedschapselementen
  • 1x taxistandplaats met telefoonelement

Niveau 2

• 1x moderne kledingwinkel met 2 etalagepoppen en Ninjago productelementen
  • 1x bouwplaats met bonsaiboom
  • 1x stripboekenwinkel met van stenen gebouwd bord, een kassa, een kraam met stripboeken met verschillende elementen waaronder verzamelbare Ninjago trainingskaarten
  • 1x  krabrestaurant met van stenen gebouwd ingangsbord met krab en een oven met 'krabgrilfunctie'
  • 1x pinautomaat waar geld uitkomt
  • 15x bankbiljet (de automaat kan er max. 13 aanbieden)
  • 1x filmposterstandaard met 4 verwisselbare filmposterelementen

Niveau 3

• 1x radio-toren
  • 1x moderne sushibar op het dak met lopende band voor sushi en eten gemaakt van stenen
  • 1x wc met schuifdeur
  • 1x appartement van Lloyd Garmadon en Misako met een raam dat open kan, een stapelbed, een keukentje en zolderruimte voor de minifiguur van het Groene Ninja uniform

Mini-figuren

• Jay, Kai en Lloyd Garmadon (ieder in schooluniform, nieuw vanaf augustus 2017)
  • Groene Ninja uniform
  • Misako
  • Jamanakai dorpsbewoner
  • Sally
  • Ivy Walker
  • Konrad
  • Severin Black
  • Tommy
  • Guy
  • Juno
  • Moeder Doomsday
  • Schutter uit het haaienleger
  • Agent Noonan
  • Sweep de onderhoudsrobot

Afmetingen

• Ninjago City: +/- 63 (H) x 31 (B) x 42 (D) cm
  • Vissersboot: +/- 4 (H) x 10 (L) x 3 (B) cm
12 juli 2019 om 00:05
JoopieHendriks Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

12 juli 2019 om 00:14
Pvdvenis Gebruiker

Je moet dan wel een creditcard hebben en ook de verzending uit Italië afwachten… erg duurzaam is het ook niet… maar ja, iBood… het KAN dus wel nog iets goedkoper…

Als jullie nou de komende week eerst even kijken op http://www.brickwatch.net, of de aanbieding wel echt een goeie is, dan besparen jullie ons de moeite ;-)

Beantwoorden

12 juli 2019 om 00:20
wizardofoss Gebruiker

Joh, lekker lopen miepen omdat dezefde set *ergens* op deze aardkloot nóg net iets goedkoper is….

Zolang deze set vrijwel overal (inclusief de Amazons waarvan ik de taal beheers) aanzienlijk duurder is blijft het gewoon een prima aanbieding. Ik heb er alleen geen ruimte voor….

Beantwoorden

12 juli 2019 om 00:33
JoopieHendriks Gebruiker

Gebruik dan ook geen teksten als Internet’s Best Online Offer Daily.

Beantwoorden

12 juli 2019 om 07:53
IkHebErTwee Gebruiker

Wat is dit nou? Normaal als er ergens een goedkopere aanbieding gevonden wordt volgt er alom applaus en nu lopen de iboodfanboys deze (dure) aanbieding te verdedigen.

Feit is dat Amazon dus goedkoper is met het product én geen verzendkosten rekent. Amazon verzend deze producten vanuit het distributiecentrum in Nederland. Ik heb er vaak zat besteld en het is altijd aangekomen, zonder schade.

Stand:

iBood: 0

Amazon: 2

Beantwoorden

12 juli 2019 om 09:21
Yzord Gebruiker

Ow god, daar is de duurzaam kaart weer. Zou hem bijna bestellen om de natte maand Juli eens wat warmer te krijgen.

Overdreven gedoe allemaal. Denk je dat die dingen bij iBood zelf in de fabriek gemaakt worden?

Beantwoorden

12 juli 2019 om 16:12
HuJuh Gebruiker

Ik check net even https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/70620/NINJAGO-City.html en daar is iBood momenteel de goedkoopste. FNAC volgt daarna met €268,18 (incl verzendkosten).
Dus wellicht was iBood vanmorgen niet de goedkoopste, maar nu wel. Wat mij betreft dus:
iBood: 1
Amazon: 1

Beantwoorden

12 juli 2019 om 16:32
wizardofoss Gebruiker

Daarnaast, het ging bij Amazon.it om een prijsverschil van slechts een paar euro (in de woorden van Jopie Hendriks: de prijs van een kopje koffie…), en dan zat je dus wel aan Italiaanse site vast (Amazon.de/.co.uk/.fr waren allemaal reeds fors duurder).

Als ik dan moet kiezen tussen voor de aller-allerscherpste prijs bestellen op een site waar ik Google Translate voor nodig heb (of maar een beetje op goed geluk ergens m’n creditcardgegevens invul…), of een nog altijd vlijmscherpe prijs gewoon bij een Nederlandse site, dan wist ik het wel. Dan drink ik wel een kopje espresso minder….

Beantwoorden

12 juli 2019 om 00:28
Countblah Gebruiker

Ik had het toch zo gezegd…. geen Ninjago.

Beantwoorden

12 juli 2019 om 09:19
Moderator Jelle Moderator

Gelukkig komen er nog veel mooie aanbiedingen aan ^^

Beantwoorden

12 juli 2019 om 00:59
dirk_n Gebruiker

Amazon en Lego: veel straffe aanbiedingen, maar na de verkoop krijg je veelvuldig bericht dat de bestelling dan toch (weer) niet kan geleverd worden en de bestelling geannuleerd wordt. Een ferme misleiding van de consument waar Amazon dik mee lacht. Tot hiertoe nog niet meegemaakt bij iBood. Ook niet met de bestelling van de UCS Falcon Millenium, wat ook een mooie deal was! Bestelling ontvangen in perfecte staat. Geen krasje op de doos!

Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Beantwoorden

12 juli 2019 om 10:22
rolibert Gebruiker

Dat mag zeker. Maar mijn ervaring met iBood is juist dat ze af en toe niet leveren. Gebeurt helaas dus vaker dan je denkt.

Beantwoorden

12 juli 2019 om 07:36
Dynary Gebruiker
12 juli 2019 om 08:50
DarthNeo Gebruiker

Hij is besteld hoor, bedankt iBOOD :)

Beantwoorden

12 juli 2019 om 10:16
Moderator Mark Moderator

Hoi DarthNeo,

Succes met het bouwen van dit pakket ;)

Beantwoorden

12 juli 2019 om 09:20
raw1985 Gebruiker

Mhhh, jammer… Morgen weer LEGO?

Beantwoorden

12 juli 2019 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen raw1985,

Het is Lego-week, dus je kunt morgen weer een mooie aanbieding verwachten :-)

Beantwoorden

12 juli 2019 om 09:51
bennie2k2 Gebruiker

Goed bezig Ibood met de Lego aanbiedingen

Beantwoorden

12 juli 2019 om 14:16
RafaelaB Gebruiker

Bedankt precies op deze set zaten we te wachten!

Beantwoorden

12 juli 2019 om 14:23

Veel plezier ^^

Beantwoorden

12 juli 2019 om 18:17
wieert Gebruiker

Vraagje:

Op de verwachte leverdatum ben ik op vakantie. Kan ik het pakketje ook ergens anders laten aankomen of laten afleveren op een PostNL locatie?

Beantwoorden

12 juli 2019 om 19:35

Goedenavond Wieert,

Je kan bij bestellen aangeven dat je het pakket op een andere locatie wil laten bezorgen. Bij een PostNL punt gaat niet omdat de kans dan groot is dat het pakket terug naar iBOOD gaat.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.